Balans Fysiotherapie en fitness
T (0529) 432130

Missie

Wij zijn betrokken fysiotherapeuten en luisteren naar de hulpvraag van onze cliënten. Met de best mogelijke therapieën behandelen we jou. Cliënten helpen de kwaliteit van leven zo goed mogelijk te krijgen of te behouden. Of het nu gaat om conditie gebrek, herstel na een operatie of ziekte of pijn in de rug of andere gewrichten.   Wij leveren fysiotherapeutische zorg in het Vechtdal, op 5 locaties. Ook komen we aan huis of behandelen we via online mogelijkheden. Een goede sfeer is belangrijk bij Balans,  zowel in de praktijk en in de behandelkamer. Veiligheid, respect en positiviteit staan daarbij voorop. Balans is de eerste waar je aan denkt bij klachten aan het klachten en bewegingsapparaat in het Vechtdal,

Visie

In beweging zijn. Als mens zou dit de normaalste zaak van de wereld moeten zijn. Maar soms gaat dit moeilijker. Door pijn, ziekte of verminderde conditie. Voor een fysiotherapeut staat gezond in beweging zijn op nummer 1. Gezond bewegen vermindert klachten, zorgt voor een verbeterde conditie en een beter humeur! Dat geldt voor iedereen, jong of ouder, sporter of niet sporter, studerend, werkend of met pensioen. Wij doen er veel aan om te zorgen dat we alles weten van bewegen en hoe we jou gezond in beweging krijgen en houden. ‘Wij vinden onszelf betrokken bij jou, maar ook bij jouw naasten en bij mogelijke andere behandelaars’   Wij vinden dat je zelf regie hebt over jouw klacht. We doen het samen met jou. Denk je aan beweging in relatie tot gezondheid, dan is Balans de plek om te zijn. Wij voelen onszelf betrokken….